20 Temmuz 2015 Pazartesi

Osman Yavuz İNAL'dan UMUT ŞİİRLERİ



UMUT
Karıncaya yükledim umudu
Ağırlığının mislini taşır karıncalar…
Biri tükenirse
Bir diğeri taşır
Yere düşürmez umudu…
İnsanlar da karıncalar gibi değil mi?
...........O.Yavuz İNAL 
18.07.2015

KADINLAR, ANNELER, EŞLER
Babamın ölüm yıldönümü bugün
Sabahtan bir küçük saksı
Hazırlamış annem…
Tuttu, sardunyadan bir dal koparıp
Ekti akşamleyin…
-Mor menekşenin yanına
İyi gider
Kırmızı sakız sardunyası-
Dedi, can suyunu dökerken…
O da; bir kadın, bir eş, bir anne değil mi?
Yeşil tutuyor bir yanını…
.........O.Yavuz İNAL 
18.07.2015

HER ŞEY GÜZEL OLACAK
Söylediler;
Bir çocuk dünyaya gelmiş bugün…
Baktım,
Koşar adım gidiyordu
Kara, soğuk bir bulut.
Gördüm;
Kelebeğin kanadıyla
Geldi umut,
Yumuşacık, sıcacıktı…
Biliyorum;
Yarın her şey
Daha güzel olacak…
........O. Yavuz İNAL 
18.07.2015
*
ileti:18 Temmuz 2015 _22:27

Hiç yorum yok: